sunnuntai 21. elokuuta 2016

Hei

Nyt on taas aikaa hurahtanut ihan hurjasti viimeisestä blogi tekstistä.
Seli seli miksi näin, mutta tässä nyt taas olen kirjoittelemassa liipalaapaa. :)

Ensinnäkin, olen saanut oman salin! Vihdoin ja viimein se toteutui! Seinät on pystyssä, tosin hieman kesken vielä, mutta treenaamaan pääsee ja se on pääasia. 
 Oon kyllä kuviakin ottanut uudesta salista, mutta ovat hukkuneet johonkin..täytyy ottaa uusia vaikka seuraavaan postaukseen. 

Tästä kuvasta hiukan näkee, mimmonen luola on kyseessä.


Tuli paiskittua töitä tossa sen verran kovaa, että aika ei riittänyt enää salilla käymiseen. Ja kun musta sitä laiskaakin puolta löytyy, niin ei olis paukut enää riittänyt yöllä treenaamiseen. 
Siitä innostuneena pistin veljelle viestiä, että suunnittelee mulle uuden ohjelman. 
Hän suunnitteli ja sillä olen viikon verran tehnyt. 
Ensivaikutelma ohjelmasta on hyvä. Ja varmasti motivaatio pysyy kohdillaan. 

Mulla ei tosiaankaan mitään mullistavaa juttua nyt ole kirjoittaa, nytkin ajattelin kun on hetki mennyt viimeisestä, että kirjoitetaan nyt edes jotakin.
 
 Tytär aloitti eka luokan ja iskä sitten meni ja osti tytölle oman puhelimen. Saa kilautella ja laitella viestiä, ja onhan näitä kuviakin tullu sit otettua..hiukan tytön kans riehaannuttiin yks päivä ja näytin hälle mallikkaan suorituksen fitness typyjen poseerauksesta.


Tytön piti tämäkin hetki ikuistaa, kun äiti juo teetä. Siinä on muuten nimipäivä kukkasetkin avopuolisolta ;)
 Ennenkun tämä mun blogiteksti menee ihan sekasotkuseks sillisalaatiks niin lopetan jutun tähän. 
Ens kerralla sitten jotain järkevämpää tekstiä, ehkä!

MOI!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti